- Webshop inkl. events
- Find forhandler (maps)
- Opsætning af nyhedsbrev
Webshop til gudedrik
Historien om Snoremarks gyldne gudedrik starter i 2010, hvor et overskud af honning bliver brugt til mjød-eksperimenter i garagen på Karin Sloth og Thomas Bredholts gård nord for Roskilde.
Siden er produktionen af mjød fordoblet hvert år, garagebryggeren Karin har fået indrettet et professionelt bryggeri i stalden, og interessen og købelysten er nærmest eksponentielt stigende både i Danmark og i udlandet.
Med den voksende forretning opstod et behov for at få strømlinet ordrebehandlingen og skabe en platform for promovering af Snoremarks produkter og events: En webshop.
Jeg fik opgaven med at få en webshop op at stå for Snoremark på samme måde, som jeg får langt de fleste af mine opgaver: Gennem mit netværk. Via mine egne kontakter og mine kunders anbefalinger af mine løsninger.
Jeg allierede mig med min samarbejdspartner Lea Skov Lindbæk, der er ekspert i webshops og e-marketing: Man kan sige, at Lea sørger for, at alt spiller i back-end, mens jeg tager mig af indholdet. Vi har hver vores kæpheste men er klar over, at det ene kan ikke eksistere uden det andet.
Har du et større billede..?
Jeg tror, det kom lidt bag på Karin og Thomas, hvor meget arbejde det krævede fra deres side at få bygget webshoppen.
Dels var der alt det tekniske med produktoplysninger, fragtmodul, forhandlerrabatter osv. Og på indholdssiden har jeg især været efter Karin for at få fremskaffet billeder. Gode billeder i de rigtige formater og størrelser. Og som ser godt ud på både web og mobil. Det er et kapitel for sig.
Nu er webshoppen i luften på Snoremark.dk. Karin og Thomas er glade, og Lea og jeg er stolte. Det er blevet en både flot og funktionel webshop.
Men arbejdet stopper ikke her – på internettet er der aldrig noget, der er færdigt. Nu skal webshoppen i spil på de sociale medier, der skal skrives nye blogindlæg og udsendes nyhedsbreve, og indholdet på hjemmesiden skal løbende optimeres.
Og samtidig skal der brygges mjød, rigtig meget mjød.